Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Leisi alevik Kuressaare mnt 4e elektrivarustuse tööprojekt LE0121 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 10:56:10 +0200

Tere

Projekti muudatus,

Edastan regimiseks, eelnev 05.02.2024  nr 7.1-2/24/1298-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Tarmo <[email-masked]>
Sent: Friday, February 16, 2024 9:59 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Kuressaare mnt 4e elektrivarustuse tööprojekt. Leisi alevik,
Saaremaa vald, Saare maakond. LE0121

Tere,

Korrigeerisime projekti – Kuressaare mnt 4 kinnistul asuva imbväljaku
kohta puudub teostusjoonis, siis tõstsime kaabli Kuressaare mnt 6
kinnistule. Palun uut kooskõlastust.

Lugupidamisega,

Tarmo Laur

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 51 36 891

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Energia 4, 80042 Pärnu, Eesti

www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.